onsdag 11 november 2009

Min mörka mystiska drömprins

McSteamy jobbar kvar på sjukhuset! Jag var där och hälsade på mina gamla kollegor och de sa att han var kvar. Och jag kanske vet vad han heter. Fattar ni hur glad jag blev. Som jag har undrat över vad det blev av honom och vad han heter, den vackra underbara karln jag suktade efter en hel sommar utan att få reda på något om honom. Men nu vet jag litegrann äntligen. Hoppas jag. Om det nu är samma man vi tänker på jag och kollegorna. Men chansen är stor. Jag skyndade mig att googla honom. Men ack och ve, jag hittade inget om honom. Han fanns inte på facebook heller. Jag som hade hoppats på att kunna hitta en bild att dregla över. Rackarns! Och nu blev det jobbigt för nu blev jag ju väldigt sugen på att försöka fixa sommarjobb där han är. Men jag kommer ju förmodligen att få vara i Örebro. Suck. Vad ska jag ta mig till? Tänk om han är mannen i mitt liv liksom. Tänk om det är han jag ska ha. Då borde jag ju satsa! Alltså, den mannen, han är utan tvekan den absolut vackraste karl jag någonsin skådat. Jag blir alldeles varm i själen av att tänka på honom. Åhhh….McSteamy. Eller Fredrik som jag tror är hans namn. Fredrik McSteamy. Min prins! Jag lyckades smygfilma honom förra sommaren när jag jobbade där. Haha. Fy vad pinsam jag är. Men jaja, här är han iaf. Läckerbit!

Hahahaha, man ser ju inte hur han ser ut!

4 kommentarer:

  1. Haha. Jessica din stalker. Menar du han i Hudik?

    SvaraRadera
  2. Jepp, han i Hudik. The most beautiful of all!

    SvaraRadera
  3. Wey, vilken manlig powerwalk han körde med där...:P Måste ju få se hur han ser ut om han är det vackraste du skådat!

    SvaraRadera
  4. Haha. Men ja alltså, han är en riktig läckerbit. Typiskt att man inte kan se hur han ser ut.

    SvaraRadera