torsdag 19 november 2009

Legender

Jag är så glad för att Tater Nuts har börjat lyssna på Simon & Garfunkel. Äntligen har hon insett deras begåvning och storhet. Och jag tänker ta åt mig lite ära åtminstone. Jag är så stolt över henne. Simon & Garfunkel rules! Och jag har varit på konsert med dom. Oh yeah! Bildbevis!

They are legends! Mina musikhjältar.

Jag har ikväll, tack vare Kristian, gjort min medborgerliga plikt och röstat i det viktiga Aladdin-valet. Och jag tror faktiskt att min röst lyckades trycka ner kokoskolan från tredje platsen för att istället ge rum åt den underbara nöttryffeln. Oh yeah! Rösta du med.

Ledig imorgon. Gött! Och på kvällen blir det Coldplaykonsert på dvd. Mina andra musikhjältar. Kul ska det bli! Nu ska jag gotta mig i lite juleskum.

7 kommentarer:

  1. Vad i...? Det är ju kokoskolan som ska äras! Klok som jag är röstade jag på den.

    SvaraRadera
  2. Meneh! Nöttryffel forever! Heja heja.

    SvaraRadera
  3. Vadårå, får man inte rösta på trippelnöten eller? Den rockar ju!

    SvaraRadera
  4. Haha. Man får rösta på precis vad man vill. Jag ska inte döma någon...MEN nöttryffeln är godast. Trillingnöten ligger ju bra till så den är nog ganska säker verkar det som.

    SvaraRadera
  5. apelsintryffel ska det ju vara!!

    SvaraRadera
  6. känns mkt bra att jag äntligen insett deras storhet=) min röst går till trippelnöten!

    SvaraRadera
  7. herregud vad ni röstar konstigt!

    SvaraRadera