måndag 14 september 2009

Atjoo!


Hittade den här bilden hemma från min och Kristinas photoshoot i gymnasiet. Visst är den snygg? Vi skulle ta foton av de sju dödssynderna. Gissa vilken detta är. Det är by the way kladdkaka på fatet om ni inte såg det direkt.
Det var tider det!

Jag har dragit på mig en förfärlig usla förkylning. Så nu går jag runt här hemma och snorar, hostar, nyser, ser för usla bedrövlig ut och tycker synd om mig själv. Jag tror hjärnan har bytts ut mot snor. Känner mig lite smått däckad. Har därför beslutat att jag är värd en extra dag hemma. Så det bär inte av tillbaka till öret förrän på onsdag. Gött! Det har varit underbart att ha varit hemma. Kommer att bli jobbigt att åka härifrån. Nä hörrni, nu ska jag leta jobb på nätet. Bye bye love, bye bye happiness!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar