tisdag 8 september 2009

Reunion

Nu är jag äntligen hemma!

Om man bortser från det faktum att det luktade blöt hund på tåg nr 1 så var det en ganska behaglig resa. Det gick snabbt och smärtfritt. Den där resan brukar ju ta forever ibland.

Igår hade kyrkjouren reunion. Åh så trevligt det var. Men tyvärr blev Ewa försenad så vi hann inte med några djupa andliga frågor i "Fråga Ewa". Men jag förlåter henne eftersom hon bjöd mig på goda pannkakor.

Vi försökte oss på att jamma lite igår också. Det lät inte så bra. Det var mest som ett buller liksom. Det där med trummor är inte så enkelt som det ser ut. Idag har jag tänkt jamma lite för mig själv. Kanske. Om jag orkar ta mig upp för trappan och göra mig i ordning och cykla iväg till kyrkan där gitarren finns. Känns lite jobbigt så jag kanske skippar det och sitter här hemma och degar framför datorn istället och lyssnar på Coldplay på hög volym. Kanske lite dans också. Who knows?

Todilo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar