måndag 27 oktober 2008

Bert! Frukosten stelnar!

För ett tag sen var jag in på ICA och hittade Berts dagbok-filmerna för en billig slant. Och jag fick värsta begäret till att köpa dom. Men så slogs jag av tanken att jag faktiskt är 22 år.....och Berts dagbok är barnprogram.....Men det är ju hur kungligt som helst! Det finns så otroligt bra kommentarer i den serien alltså, varav citatet som är rubrik till detta inlägg är mitt absoluta favoritcitat därifrån. Hahaha, ja alltså, det finns en hel del klassiker. Bert Ljung rules! Men Torbjörn är ju också en riktigt skön karaktär. Och Åke, och Fredrik. Haha. Jag älskar den serien. Kanske jag köper den ändå. Men troligen inte. Jag har ju del 3 hemma iaf. Men alltså, har ni inte insett hur rolig den är så måste jag se till att få er att tänka om. Så här kommer ett klipp:



Hahaha....BÄST! "Det var nog extrapris på det namnet för 13 år sen...Bert Ljung" Kära nån alltså, jag dör av skratt!

Idag har jag varit en sväng på stan och inhandlat The Office. I´m so happy now! Nu ska det bli The Office från morgon till kväll.....fast lite plugg emellan också kanske. Är väl så illa tvungen.
Nu har jag även bokat tågbiljetter hem. Längtar!!! Då ska jag titta på Berts dagbok. Oh yes!

Nä, men spana in Bert-klippet nu och njut! Ha det!

1 kommentar: