fredag 31 oktober 2008

Baka kaka gör mig glad

Så här i allhelgona-tider hör det ju till att ha lite skräck i vardagen. Så jag kom att tänka på denna berättelse av Jonas Gardell: http://hem.passagen.se/blurk/horror.htm

Den tycker jag ni ska läsa. Fast den var mycket roligare när Agnes läste den högt för oss för några år sen, men ändå, fortfarande ganska kul.

Hoppas gravhögsspökena hos syster min håller sig lugna i helgen ;) Där skulle man ju ha varit och haft lite skräckfilmsafton. Värsta perfekt! Prästgård, gravhög, kyrka, kyrkogård. Allt som behövs liksom. Rackarns att jag inte var hemma denne helg.

Jag har just bakat en superb sockerkaka. Mäkta god! Det bara vattnas i munnen när jag tänker på den. Mmmm....mumma!

Nä nu ska jag fixa lite med syrrans bröllopsbilder. Tjohej!

1 kommentar:

  1. hej!

    Gillar du också att baka?
    Tänkte passa på att tipsa om att jag just startat ett forum för oss som gillar att baka eftersom jag själv inte lyckades hitta något sådant. Bli gärna medlem om du vill. www.bakforum.webbland.se

    SvaraRadera