fredag 17 oktober 2008

Yey! Snart är det helg!

Nu är det liksom natt. Jag borde sova. Varför sover jag inte?

Suck. Nästa vecka börjar allvaret med pm och tenta. Pest och ödeläggelse!
Men men, man ska inte tänka negativt. Det kommer att gå som på räls. Nu förtränger jag de där hemska tankarna och tänker på nåt mer inbjudande. Det är ju helg i morgon. Hurra! Vilken glädje! Och ikväll fick jag ju se ett Heroes-avsnitt. Det är ju också glädje. Men även lite ångest p.g.a allt förvirrande som händer där. Man får ju ingen ordning i kaoset. Sista avsnittet nästa gång. Hoppas man får lite svar då, och att saker och ting börjar make sense. Nä snart måste jag släpa mig i säng. Så fly mig en kudde och god natt kära vänner. Nu ska här sovas!

Ja det var väl allt för mig för den här gången. Tjing tjing och natti natti!

1 kommentar: