torsdag 30 oktober 2008

Is this the end of Sexy machine?

Plugga är bajs, film är kul och mamma/pappa är bäst! Och jag vill gå på spökvandring på slottet. Vem är frivillig? Det vore ju skitkul! Nu när det är allhelgonahelgen snart och allt. Men jag kan ju inte gå själv, det vore ju en aning tragiskt. But still, I want to!!! Hur ofta får man gå på spökvandring på ett riktigt, gammalt slott liksom. Kom igen nu! Let´s do it!

Idag är det en sån där förfärande pluggdag. Jag tål dom inte! Men lite har man ju fått nerklottrat iaf. Alltid något. Jag vill bara att det ska vara över, så jag kan fokusera all min energi på allt roligt livet har att erbjuda istället, t.ex. The Office och kakor.

Suck, min och mammas bil har pajat och kommer att bli jättedyr att laga så vi vet inte om vi ska ha kvar den. Depression! Vad ska jag då åka runt i? Vad ska jag då göra raggarsvängen med för fordon? Är detta slutet för min kära Sexy machine? Usch, vilken hemsk tanke. Sofia, hur ska det gå för oss då? Jaja, vi kanske kan köra raggarrunda med kyrkjouren i PAJen istället. Men det kommer inte att bli samma sak liksom. Men vad som kommer att vara samma sak, det är: 24.7!!!! Jodu! You know it!

Alla vi som hatar att plugga klappar nu, KLAPP KLAPP!
Shibby!

2 kommentarer:

  1. klapp klapp *klappar händer som en tok*

    SvaraRadera
  2. Nej!! Not Sexy Machine! Jaja, kyrkjouren will forever be strong. Detta är inte slutet!

    SvaraRadera