lördag 25 oktober 2008

Plugga är det bästa jag vet.......tss, yeah right! Not in a million years.

Jaha, då har nästan hela lördagen gått utan att jag har pluggat, som jag var ganska så bestämd på i morse att jag skulle. Men jag hittade ju så mycket annat spännande att göra istället som att exempelvis tvätta och städa. Mycket roligare......eller nja, men det var inte plugg iaf så det kändes väldigt bra. Och sen kände jag att jag behövde få min Sofia-dos, så då passade jag på att ringa ett samtal till henne. Jag längtar efter dig!!!!!! Nu har vi bokat in seminarium med Sofias mamma för att diskutera djupa frågor, eftersom hon numera är vår andliga rådgivare. Vi ska kalla det för "Fråga Eva". Jag känner på mig att det kommer att bli nåt utöver det vanliga. Och vädigt givande och insiktsfullt.
Just ja, Emma-slemma var också hemma. Längtar efter dig med! Hob-emma är fortfarande kvar i sthlm och sliter....poor thing! Saknar dig med!!!! Ojojoj, vilka tider det var när vi var tillsammans allihopa. Då var det party! Måste försöka stå ut några veckor till sen får jag åka hem till my dear Tater nuts. Men det där var ju ett litet sidospår. Det jag egentligen vill få sagt är ju att jag har gjort så mkt annat än att plugga idag, men när jag väl inte har något annat att göra så sitter jag istället här och bloggar och slösar bort värdefull pluggtid. Jo ni, ibland är livet ganska så ironiskt. Och så kan man fråga sig, "tänker hon slita sig från sin löjliga blogg och ta tag i sitt liv och vara duktig med pluggandet?" Hmm...det vet man aldrig. Plugga är ju tråkigt alltså. Något inom mig säger att det är roligare att inte plugga och lyssna på The Killers istället. Och eftersom mitt inre brukar kunna ha väldigt bra idéer ibland så tror jag att det blir så. Men vänta, tänk då om mina kära pm-kamrater blir vreda och börjar idka aggressivitet mot mig? Det vore ju heller inte så kul. Något inom säger, plugga åtminstone lite. What harm can it do? Det får väl bli lite seg pluggtid ändå då. Men jag tänker inte gilla det!

Igår svullades det pizza och godis för fulla muggar. Ja, jag fick ont i magen. Hade fortfarande ont när jag vaknade. Det kanske var nåt i räkorna? Jaja, men nu är jag alive & kickin. Idol-Lars var hetare än vanligt igår, vilket var till min stora glädje. Ojojoj, den grabben har charm. Hoppas han inte vinner....för det vet vi ju alla, att den som vinner aldrig blir nåt! Låt oss tänka tillbaka: Först Daniel. Vart är han nu liksom? Och sen då? Kommer inte ens ihåg vem som vann sen. Eller vänta, var det Agnes? Ja hon är ju inte den mest framgångsrika direkt. Sen var det väl Markus eller? Kära nån, jag har inte hört en enda låt till av honom sen idolvinnarlåten. Men han är ju med i Stjärnor på is...Stort! Vidare....sen var det hon Picasso va? Haha..ojojoj! Behöver jag säga nåt? Har jag glömt nån?
Nä alltså, kom igen Lars, bli tvåa...eller trea....men whatever you do, don´t win!
Nä nu måste jag plugga. Ajöken Adjö!

1 kommentar:

  1. Tater Nuts välkomnar dej med öppna armar! Har inte kommit på några djupa frågor än, måste ta mej i kragen så att den där Ewa har nåt att jobba med:P

    SvaraRadera