onsdag 29 oktober 2008

Tråkighet är en naturlig del av vardagen, och typ...livet.

Oh dear, I´m so boored right now! Kan inte nåt kul hända snart. Usch, jag går ju bara och tänker på det där usla grupparbetet vi ska göra som går helt åt skogen. Vi kommer verkligen ingen vart. I´m going crazy! Varför ska det vara så svårt. Nä alltså, i morgon är det plugga järnet som gäller. Skriva, skriva, skriva. Suck, plugga är inte min grej! Nu tittas det lite på Bonde söker fru....åh, vad spännande....eller inte. Fast fick ju reda på idag att en från mina hemtrakter är med. Det är ju lite kul iaf. Tyckte väl jag också att han lät lite hälsingeaktig i dialekten. Är det så jag låter alltså ungefär. Jobbigt! Man vet ju liksom inte hur man själv låter. Och det verkar som ingen kan hära det heller. Emma har ju gjort några tappra försök iaf. Fast jag tyckte det lät mer som nån slags finlandssvenska när hon försökte. Hoppas verkligen inte att jag låter så.
Nä jag känner inte för att se "Bonde söker" nu. Jag vill se Roomservice. Dom där Johnnie och Mattias, vilka härliga killar. Jag vill ha dom som levande prydnader i min lägenhet. Dom ska stå där i ett hörn och se mysiga ut och vara roliga och muntra upp mig. Skulle verkligen behövas nu. Men det får väl räcka med att se dom på TV ändå. Tyvärr! Mattias i mitt hjärta! Hoppas verkligen det händer nåt kul i helgen annars får jag psyk! Men det är ju Halloween. Lite skräckfilm skulle kanske vara nåt. Vem är på?
Apropå film, jag vill ju se den nya Bond-filmen på bio. Vem är på?
Apropå Bond, jag har fixat värsta snygga Bond-tavlorna. I like! Ikväll kanske det blir lite Bondspaning. Vem vet.
Men alltså, Johnnie och Mattias. Gift er med mig! Nä hörrni kära vänner, vad säger ni? Ikväll är det Grey´s. Alla borde titta! Bra serie det där. Hoppas dom blir kära dom små liven.
Nä nu börjar tråkigheten spåra ur alltså. Jag behöver ett roligt citat att tänka på. Hmmm.....Låt oss avsluta med: "Ashley, you can scrub all you want, but that´s still your face!" Det var det enda jag kom på för tillfället. More to come....maybe...moahaha, we´ll see!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar