söndag 26 oktober 2008

Suck...Söndagar....

Men ojojoj, nu är ju klockan egentligen halv ett och jag är vaken. Men whatever, najs med en extra timme iaf. Dock inte najs att behöva gå upp kl halv åtta i morse för att ta sig till kyrkan till kl 9 för att öva två låtar som vi redan kan bra. Vi hade kanske behövt en halvtimme till att öva men nu var vi där två timmar innan mötet började. Kära nån, lite väl överdrivet tidigt för två sånger tycker jag. Men jaja, nu är det gjort.

Inte nog med att det var söndag, utan vi var tvungna att plugga idag också. Inte kul alls. Fast det var ju gott med kebab förstås. Fast jag fick ruskigt ont i magen. Varför envisas man med att äta tills man nästan känner att man måste pjuka? Ja det är då för mig en evig fråga. Men nu glömmer vi denna trög-dag.

Igår hade vi en mycket trevlig kväll hos Adam, med Guitar Hero, Singstar och tårta. Mumsfilibaba! Provade på Singstar för första gången. Hade inte tänkt göra det med tanke på vilken chicken jag är när det gäller att låta folk höra min sångröst. Men hallå, jag sjöng ju på syrrans bröllop så då bestämde jag att jag skulle klara detta med. Och det gjorde jag. Kanske inte det allra renaste tonerna jag kraxat fram, but still, I did it! Fast jag hade ju viljat sjunga The Killers´ Mr. Brightside, men det verkade bara vara jag som kunde den så det blev inte av. Men jag jammade ju loss till U2 iaf. Järnet! Och det blev som sagt en hel del Guitar Hero. Det rockades hårt kan jag lova! Sen kom vi fram till den delen av kvällen då det var dags för tårta. Jag passade på att ta en sväng till toaletten. När jag kom tillbaka var tårtan slut. Tack då, tänkte jag. Snälla vänner man har som bara vräker i sig allt......haha....nejdå, jag är inte bitter. Både Charles och Sara var ju så vänliga och delade med sig. Kan t.o.m. hända att jag tack vare det fick mest tårta av alla. Hehe....sånt gillar jag :) God tårta, helfestlig kväll. I det stora hela, KUL! Nu vill jag att det ska bli helg igen.

Nu ska jag natta mig själv snart. Sjunga byssan lull och läsa sagor och allt det där. Vad ska jag ta ikväll. John Lennon-boken kanske. Det känns ju som en bra godnattsaga. Oh ja. Nattinuffsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar