onsdag 16 december 2009

16:e december

Har egentligen inte tid att skriva nu. Måste äta nåt, klippa mina tånaglar och fixa till mig inför kvällens konsert. Alltså hörrni, jag har så långa tånaglar att min ena tå har lyckats skurit tån bredvid så att det blödde. Crazy! Och lite äckligt att det var så längesen sen jag klippte dem. Men jaja, nu ska det göras iaf. Bättre sent än aldrig. Eftersom jag har lite bråttom så blir det ingen förklaring till dagens citat. Men jag tror inte det behöver så mycket förklaring. Det är hur bra som helst även utan förklaring. Älska That 70´s show!

"Michael Kelso: A GOOD girlfriend accepts her guy no matter what. Now, Jackie was always trying to change me.
[Imitating Jackie]
Michael Kelso: Grow up, Michael! Act your age, Michael! Stop shooting grandma with the water pistol, Michael!
Jackie Burkhardt: She's 92, Michael.
Michael Kelso: She had JAM on her FACE!"

Hahaha, She had JAM on her FACE!!! Bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar