torsdag 24 december 2009

24:e december (a.k.a Julafton)

Jaha. Då var det julafton då. God jul på er alla.


Det är tid för sista luckan i min julkalender. Har sparat min favorit till sist.

"Ajajaj, nu är det kaos. Jag måste koka makaroner, prata i telefon, klia mig i skägget och skriva klart detta brev, helst före påsk. Men värre saker har man ju varit med om. En gång blev jag stångad av en sketen ko och det var en rätt så skrämmande upplevelse. Det har tagit flera år att komma över den rysliga chocken, men idag lever jag ett rätt så lugnt liv så troligen har läkningsprocessen avklarats." /ur Leifs Betraktelser

Puss på er mamma och pappa, snart kommer jag hem!

3 kommentarer:

  1. Hej jänta min.
    Vilken ära att få bli publicerad i din kalender på självaste julafton.Åh kon ja,
    hur är det med den?Död!!!Tack och lov,nu slipper man då ängslas för anfall från den ohyggliga varelsen.

    God Jul önskar Papps!

    SvaraRadera
  2. God Jul gumsan min. I morgon får du åka hem och i övermorgon träffas vi och då väntar en stor kram. Hoppas jobbet gått bra!
    Jerker & Catharina hälsar också.

    SvaraRadera
  3. GOD JUL! Älskar att du har tagit med galenskaparna, mina favvisar:)
    Ha det bra hemma nu och ta det lugnt!
    Kraam

    SvaraRadera