tisdag 8 december 2009

8:e december

Skulle ta en snabb shoppingtur på stan idag. Den blev inte så snabb som jag hade hoppats på. När jag började cykla iväg ner mot stan upptäckte jag att det var punka på framdäcket. Jag blev frustrerad! Fick istället GÅ ner till stan vilket gjorde att jag förlorade värdefull slötid eftersom allt gick mycket långsammare. Jag hatar att gå. Rackarns usla skit! Sen när jag kom tillbaka från stan var jag ju tvungen att få iväg cykeln till nån cykelreparatör som kunde fixa däcket eftersom jag själv är helt praktiskt handikappad och inte kan fixa det själv och inte heller har jag nån händig karl i min närhet som kan hjälpa mig. Men nu ska det iaf bli lagat. Snart ska jag iväg och hämta min kära cykel.

Suck, imorgon ska det jobbas. Tio dagar i rad. Vilken ångest jag känner nu! Jag behöver muntras upp. Och muntra upp mig tänker jag göra med lucka nr 8. This is for you Tater Nuts! Flight of the conchords, humor på hög nivå!

"Bret: My wife and I are unable to have children and that’s why we chose to imagine them.
Jemaine: Brets wife is unable to have children because she´s not a real woman.
Bret: Yeah, she´s imaginary. And the kids take after her in that sense. But she´s a very beautiful woman.
Jemaine: She is a very beautiful woman. She is a much better kind of woman than some of the women that I´ve…imagined."

2 kommentarer:

  1. hahaha!! tack för den, gick rätt in i hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Älska FOTC!!! Jag kan kolla på dom en hel dag. Uhh Ahh..What is wrong with the world today(What's wrong with the world today)..en liten truddelutt från Issues!
    Taa

    SvaraRadera