fredag 18 december 2009

18:e december

Gah! Vad jag får psyk på min sega usla bajsdator. Crap! Ge mig en ny!

Nu är det helg. Äntligen. Gött! Och jag har fått paket från älskade mor. Ännu mer gött! Massa mums och "Simon & Garfunkel live in Central Park". Jag känner mig så glad nu! Även att jag vann 100 kr på trisslotterna jag fick. Jag brukar aldrig vinna något. Nu ska jag ta fyra nya lotter och bli miljonär. Oh yes I will. Låt lyxlivet börja tycker jag liksom. Jag tycker jag är lite värd det nu faktiskt.

Lucka nr 18 tillägnar jag min käre far. Några sköna citat från Fawlty Towers. Ett av våra gemensamma intressen. Detta är till dig pappa:

"Basil: A satisfied customer. We should have him stuffed.

(two guests are speaking to Basil in German)
Basil: Oh, German. I´m sorry, I thought there was something wrong with you.

Basil: I think I´ll have a lie down. No I won´t, I´ll go and hit some guests."

Nawh, stackars stackars stackars lille spanjoren Manuel. Han har det inte lätt!

1 kommentar:

  1. Tack för den luckan.Ibland kännar jag viss likhet med Basil och hans omtumlande utspel.
    Sen är han ju lite likt brorsan Esbjörn så det
    kan väl också betyda en del.Men att slå stackarn Manuel,det är långt över gränsen.Honom
    skulle man heller klappa lite på hjässan och få en liten stunds småprat med.Jag tror det skulle vara mentalt läkande för oss båda.

    God "någradagarförejulhälsning" från han som rår för dig.

    SvaraRadera